Obsah
Kontakty
Adresa
Obecní úřad Modletice
Modletice 6
251 01, Modletice
IČO : 00640158
DIČ : CZ00640158
Spojení
Tel.: 323 637 187, 323 637 107
E-mail: obec@modletice.cz
Datová schránka: bdmbgms
Bankovní spojení
Komerční banka a.s. Praha
číslo účtu: 13322201/0100
Profil zadavatele veřejných zakázek
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/obec-modletice
Pověřenec pro ochranu osobních údajů
CATANIA GROUP, s.r.o., Bořivojova 35, 130 00 Praha 3, IČO: 28253591
Pověřenec: Ing. Jan Gubáš, email: gubas@catania.cz
Od 1.5.2022 jsou obnoveny úřední hodiny OÚ Modletice.
Úřední hodiny
Úřední hodiny starosty obce:
pondělí a středa: 14:00 - 17:00
Telefon: 323 637 187, 725 021 855
Úřední hodiny úřadu:
pondělí a středa: 8:00 - 12:00 14:00 - 17:00
Telefon: 323 637 107
Ověřování a CzechPOINT
pondělí a středa: 8:00 - 12:00
Starosta obce: Ing. Jiří Aron
Další informace o osobách, funkcích, zastupitelích najdete v sekci organizační struktura obce.
Dotazy občanů
Jak pokládat dotazy
Běžné dotazy můžete zasílat na adresu obec@modletice.cz, případně lze využít kontaktní formulář.
Odpověď obdržíte na e-mail, ze kterého jste dotaz podali. Proto prosím při pokládání dotazu přes kontaktní formulář dbejte na správnost zadávané e-mailové adresy.
Když bude dotaz vhodný pro zvěřejnění (např. bude kladen více tazateli, případně pokud se bude jednat o obecně prospěšnou informaci), bude zpracován jako zpráva/oznámení zde na webových stránkách, případně ve Věstníku.
Váše znění dotazu, jméno, ani e-mailová adresa nebude uvedena, pokud si tak výslovně nebudete přát.
U složitějších, nebo citlivějších dotazů doporučujeme postupovat podle následujícího postupu.
Jak žádat o informace na základě zákona 106/1999 Sb.
(text převzat z webu pro otevřenost veřejné správy www.otevrete.cz)
1. O běžné informace postačí žádat ústně, o složitější anebo citlivější raději písemně, abychom měli vyšší jistotu správného vyřízení. Žádost je dobré formulovat konkrétně. Žádost předložíme v úřadě tam, kde je pro to úřad zařízen (např. informační kancelář, podatelna). Úřad musí žádost přijmout.
2. Úřad je povinen sdělit předpokládanou výši případných nákladů, pokud je bude požadovat, a to dříve, než nám informaci poskytne. Nejčastější náklady na získání informací jsou náklady na kopírování (cca 1,50 Kč za stranu). Pouze v případě, že odpověď bude neobvykle rozsáhlá (např. se ptáme na celý soubor informací), může úřad chtít i úhradu za vyhledání, tj. za hodiny, které úředník vyhledáním strávil (cca do 200 Kč za hodinu).
3. Pokud nás úřad nepožádá o zpřesnění žádosti anebo nesdělí, že žádané informace nejsou v jeho působnosti, má ve lhůtě 15ti dnů dvě možnosti: buď nám informace úplně poskytnout, anebo vydat Rozhodnutí se všemi náležitostmi (včetně jména odpovědného úředníka), v němž přesně na základě konkrétních ustanovení zákonů a s uvedením právního názoru odůvodní, proč informace odepřel.
4. Pokud úřad v této lhůtě Rozhodnutím informace odepřel a my s tím nesouhlasíme, můžeme se do 15 dnů odvolat, to znamená na stejné místo podat dopis "odvolání", že s odepřením nesouhlasíme a stručně to zdůvodnit. O odvolání rozhodne nadřízený orgán.
Pokud úřad v této lhůtě neučinil nic, můžeme do 15 dnů podat stížnost, to znamená na stejné místo podat dopis "stížnost", že s postupem (nečinností) nesouhlasíme a stručně to zdůvodnit. Stížností se bráníme i proti některým dalším chybám při postupu úřadu.
5. Pokud nám ani odvolání nevyhoví anebo ani odvolací orgán do 30 dnů od podání odvolání nezareaguje, můžeme podat žalobu k soudu. Pokud nám soud dá za pravdu, zruší nesprávná rozhodnutí úřadů a nařídí jim buď žádost znovu projednat, přičemž se úřad musí řídit právním názorem, který vyslovil soud, anebo soud přímo nařídí informaci poskytnout.